O nas

poznaj nas lepiej

Poznaj Naszą
Filozofię

W L&F nasza filozofia to dostarczanie klientom usług będących kluczem do trwałej płynności finansowej. Naszym atutem jest indywidualne podejście do każdego Klienta, wspólne ustalanie scenariuszy działań windykacyjnych. Pomagamy przywrócić równowagę finansową oraz tworzyć system, w którym przeterminowane płatności nie są standardem, a także prowadzić biznes dostarczając wszystkie dostępne na rynku narzędzia, przy zachowaniu najwyższej kultury osobistej.

Wizja

Po co prowadzimy naszą firmę:

Po pierwsze aby zapewnić naszym klientom spokojny sen oraz możliwość prowadzenia firmy bez obciążenia i zastanawiania się, czy otrzymają swoje ciężko zarobione pieniądze.

Po drugie, aby umożliwić dalsze prowadzenie działalności z dodatnimi przepływami finansowymi. Jest to dla nas rzeczą najważniejszą, ponieważ wiemy, że nasi klienci zostali pozbawieni kapitału przez nierzetelnych kontrahentów, (którzy też często zostali oszukani przez kogoś innego), dlatego naszym głównym celem, oprócz odzyskiwania należności, będzie pomoc obu stronom w powrocie do terminowych rozliczeń i dalszej współpracy z klientem.

Dlatego nasze standardy, które możemy zagwarantować to ;
-100 % darmowa windykacja na koszt dłużnika (dla nowych klientów);
-klient jest dla nas najważniejszy, dlatego może liczyć na najwyższej jakości obsługę;
-najwyższa skuteczność oraz szybkość działania (kiedy w grę wchodzą zaburzenia płynności finansowej czas jest bardzo ważny, nie zwlekaj z rozpoczęciem windykacji!);
-wysoka kultura osobista i rzetelna współpraca.

Wizja 2020

Wierzymy, że możliwe jest stworzenie systemu, w którym przeterminowane płatności naszych klientów nie są standardem. Doprowadzimy do tego, aby należności naszych klientów były w 100 % zabezpieczone, najpierw poprzez windykację, a w dalszej kolejności poprzez weryfikację aktualnych i nowych kontrahentów oraz przygotowanie zabezpieczających ich umów, aż do ubezpieczenia ich należności. Wyobraź sobie 100% zapłaconych w terminie faktur. Czy nie jest to kusząca perspektywa?

Standardy: dbałość o klienta oraz relację ze stronę windykowaną, informowanie klienta o zmianach i przebiegu sprawy, skuteczność oraz szybka reakcja na kontakt klienta